Інститут практичної психології та психотерапії Національного Університету "Острозька академія"

Острозьким педагогам розповіли, як за допомогою психодрами навчати іноземних мов

Острозьким педагогам розповіли, як за допомогою психодрами навчати іноземних мов

 

На базі Острозького навчально-виховного комплексу «Школа I-III ступенів – гімназія» відбувся практичний семінар учителів іноземних мов на тему «Стратегії навчання англійської мови на засадах комунікативно орієнтованого навчання».

Семінар відбувся у вівторок, 30 січня, організували його працівниками методичного кабінету відділу освіти виконкому Острозької міської ради

З метою створення умов для постійного підвищення освітнього та кваліфікаційного рівня учителів освітньої галузі «Іноземні мови», їх професійної компетентності, формування інноваційної культури кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія» Галина Гандзілевська провела майстер-клас з елементами тренінгу «Психодрама як інтерактивний метод навчання іноземної мови».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У ході роботи викладачка поділилась своїм досвідом навчання студентів через дію та запропонувала для педагогів інтерактивні техніки формування комунікативної компетентності учнів.

– Через моделювання, програвання і переживання заданих та імпровізованих ситуацій можливо сформувати необхідні навики, подолати мовні бар’єри, опори, за якими може стояти страх помилки та оцінки, – розповіла Галина Борисівна. – Я. Морено, автор методу, наголошував на тому, що педагогіка повинна повністю бути заснована на творчому акті. Мета психодрами полягає в тому, щоб вивільнити спонтанність, блокування якої призводить до пасивності, нездатності проявити та задіяти свої здібності. Позитивний результат використання психодраматичних прийомів у власному педагогічному досвідові та досвідові моїх колег підтверджує дидактичну функцію цього методу та можливість ефективного використання його в навчальному процесі.

Також під час семінару педагоги ознайомились з методологічними аспектами реформування освітньої галузі «Іноземна мова»; окреслили основні шляхи та напрямки щодо формування ключових компетентностей учнів у системі предметів освітньої галузі


Изготовление flash баннеров