Шугай М. А.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ОСНОВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МЕНТАЛЬНОСТІ ТА ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ УКРАЇНЦІВ
У статті проаналізовано основні властивості української ментальності. Досліджено, як вони проявляються через поведінку особистості та впливають на її життєві орієнтації.
В статье анализируются основные качества украинского менталитета. Исследуется, как они проявляются в поведении личности и влияют на ее жизненные ориентиры
Author analyzes the main features of the Ukrainian mentality. It was found that these features are manifested through the behavior of individuals and affect their life orientation.
>> 2011- Шугай М.А. 2_2011_18_31
Гандзілевська Г. Б., Ширяєва Т. М.
Можливості застосування психодрами у навчальному процесі ВНЗ під час вивчення іноземної мови
Стаття присвячена розгляду можливостей використання психодраматичного методу у процесі вивчення іноземної мови студентами ВНЗ. Аналізуються особливості психодрами як навчального методу, описуються підходи щодо використання психодрами у вивченні іноземної мови студентами через їхню самореалізацію у провідній діяльності.
Статья посвящена описанию возможностей использования психодраматического метода в процессе изучения иностранного языка студентами институтов. Анализируются особенности психодрамы как обучающего метода, описываются различные подходы использования психодрамы в изучении иностранного языка студентами посредствам их самореализации в ведущей деятельности.
The article deals with the issue of psychodrama appliance into the educational process of the higher establishments. The main attention is focused on the peculiarities of psychodrama as the means of foreign language acquisition. Psychodrama’s methodological peculiarities are analyzed as well as it is characterized from the point of view of individual’s self-realization which is said to be an integral part of the foreign language acquisition process.
>> 2011-Гандзілевська. Ширяєва_2011_18_5
Гуменюк У. І.
Концептуа льні основи вивчення акмеперіоду людини
Статтю присвячено висвітленню концептуальних основ вивчення акмеперіоду людини, узагальнених в результаті емпіричного дослідження особливостей ірраціональних вірувань акмеперіоду людини залежно від домінуючої психологічної функції та загальної установки свідомості.
Статья посвящена освещению концептуальних основ изучения акмепериода человека, обобщенных в результате эмпирического исследования особенностей иррациональных верований акмепериода человека в зависимости от доминирующей психологической функции и общей установки сознания.
The article deals with the conceptual foundations of studying a person’s acme period generalized as a result of empirical investigation of features of irrational beliefs during the person’s acme period depending on the prevailing psychological function and general set of consciousness.
>> 2011-Гуменюк (Нікітчук У.І. ) 1_2011_17_11
Каламаж Р. В.
Правосвідомість
У контексті правової культури виборців
У статті здійснюється аналіз психологічних, соціальних та правових чинників українського суспільства, які впливають на формування правової свідомості виборців як важливого психологічного феномена правової культури.
В статье осуществляется анализ психологических, социальных и правовых факторов украинского общества, которые влияют на формирование правового сознания избирателей как важного психологического феномена правовой культуры.
The article is an analysis of psychological, social and legal factors in Ukrainian society that affect the formation of legal consciousness of the voters as an important psychological phenomenon of legal culture.
>> 2011-Каламаж Р.В._2011_17_18 (1)
І. Р. Карчевський
ДО ПРОБЛЕМИ ЗАЛЕЖНОСТІ ГЛИБИНИ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СПЕЦІАЛІСТІВ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ ВІД СТУПЕНЯ РОЗВИТКУ ЇХ АДАПТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ
>> 2011-Карчевський І.Р. 2_2011_5_35
Квашук О. В.
Корекція розвитку емоційного інтелекту дітей з особливими
потребами за допомогою ліплення з глини
У статті розглядаються особливості методу арт-терапії, зокрема поєднання глино-терапії та лялько-терапії як психолого-педагогічих напрямків корекційної роботи з дітьми, які мають проблеми розвитку.
В статье рассматриваются особенности метода арт-терапии, в частности соединение глино-терапии и кукло-терапии как психолого-педагогических направлений коррекционной работы с детьми, у которых есть проблемы в развитии.
The article covers the peculiarities of art-therapy, and, as a part of it, сlay therapy, puppet therapy as psycho – pedagogicai trend of correctional work with invalid children.
>> 2011-Квашук О.В. 4_2011_17_20
Матласевич О. В.
Почуття вини в психологічній та релігійній інтерпретації
У статті розглядаються витоки, характеристики і функції почуття вини. Автор здійснює аналіз цього феномена в психологічному та релігійному (християнському) аспекті, наводить результати проведеного емпіричного дослідження. Це дає можливість глибше зрозуміти це складне емоційне переживання і з’ясувати його роль у житті і здоров’ї людини.
В статье рассматриваются источники, характеристики и функции чувства вины. Автор анализирует даный феномен в психологическом и религиозном (христианском) аспектах, приводит результаты эмпирического исследования. Это даст возможность глубже понять такое сложное эмоциональное переживание, как
чувство вины, и выяснить его роль в жизни и здоровье человека.
The article at the origin, features and functions of the feeling of guilt. The author carries out analysis of a given phenomenon in a psychological and a religious (Christian) aspect. The author provides results of the conducted empirical research. This will give an opportunity to deeper understand such a complicated emotional state as a feeling of guilt and find out its role in a human’s life and health.
>> 2011-Матласевич О.В. 1_2011_17_28
Пасічник І. Д.
Психологічні особливості сприйняття імпліцитної поведінки комунікатора
У статті проаналізовано специфіку явища невербальної комунікації як ключового моменту міжособистісної взаємодії. Розглянуто і проаналізовано основні характеристики та функції невербальної поведінки і підсумовано, що наявність стійких зв’язків між усіма елементами вербальної та невербальної поведінки забезпечують сильний вплив на усю сутність комунікації.
В статье проанализировано специфику явления невербальной коммуникации как ключевого момента межличностного взаимодействия. Рассмотрены и проанализированы основные характеристики и функции невербального поведения и подытожено, что наличие устойчивых связей между всеми элементами вербального и невербального поведения обеспечивают сильное влияние на всю сущность коммуникации.
The article analyzes the specific effects of nonverbal communication as a key moment of interpersonal interaction. Also, was reviewed and analyzed the main characteristics and functions of nonverbal behavior and was summarized that the presence of stable relations between all elements of verbal and nonverbal behavior provides a strong influence on
the whole essence of communication.
>> 2011-Пасічник І.Д. 2_2011_17_3
Прокопенко А. В.
Психолого -педагогічні детермінанти формування психологічно ї готовності психологів до професійної діяльності
У статті зроблений теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності студентів-психологів до професійної (практичної) діяльності, обґрунтовано методику експериментального дослідження складових готовності особистості до практичної
діяльності та визначено психолого-педагогічні чинники формування психологічної готовності психологів під час професійного навчання у вищому навчальному закладі.
В статье сделан теоретический анализ проблемы психологической готовности студентов-психологов к профессиональной (практической) деятельности, обоснованно методику экспериментального исследования составляющих готовности личности к практической деятельности и определены психолого-педагогические условия формирования психологической готовности психологов во время профессионального обучения в высшем учебном заведении.
Theoretical analyses of the problem of psychological readiness of the students for their practical professional activity in the sphere of psychology is presented in the article. The methodology of the experimental research of individual’s readiness is provided. Moreover,
the psychological and pedagogical factors of psychological readiness formation in the studying process are revealed.
No Comments Yet